Η αυστραλέζα

έχω δει γυναίκες να κλαίνε, σάμπως κάνουν και τίποτε άλλο; μα μία μου έμεινε αξέχαστη... "πώς να σε ξεχάσω πως, θα πνιγόμουν νύχτα ο φτ...

έχω δει γυναίκες να κλαίνε, σάμπως κάνουν και τίποτε άλλο; μα μία μου έμεινε αξέχαστη... "πώς να σε ξεχάσω πως, θα πνιγόμουν νύχτα ο φτωχός" Ρε παιδιά; έκλαιγε, δίχως αιτία...να μα την ομορφιά μου σας λέω, ακόμα δεν κατάλαβα το γιατί! Ο ξάδερφος μου που κοιμόταν στο από κάτω διαμέρισμα, με ξύπνησε τέσσερις το πρωί αλαφιασμένος, "ρε νίκο; αφήσατε επάνω καμία βρύση ανοιχτή;" όχι ρε Μανώλη, τι βρύση ανοιχτή, όνειρο είδες; "ρε μα**κα, άκου που σου λέω και σήκω δες στην κουζίνα ή στο μπάνιο, θα πνιγούμε απο κάτω ρε" Μόλις με αποκάλεσε με το "χαϊδευτικό" μου πήρα φωτιά..ο Μανώλης δεν θα τολμούσε να με αποκαλέσει μ@μ@κα αν δεν συμβαίνει κάτι που τον έκανε να τα χάσει ώστε να μην ξέρει τι λέει.. πετάχτηκα όρθιος και ..έμεινα όρθιος ..ακίνητος.. θέλω να πω...ακούνητος....δεν κουνιόμουνα.. Δεν κάνω πλάκα ..πλημμυρισμένο το πάτωμα κι εγώ πάταγα στα κύματα σαν Ιησούς.. Μαρή μουρλή; τι έγινε εδώ; πας να μας φουντάρεις; "σκάσε κι άσε με" μου απάντησε πνιγμένη στο δάκρυ και τους ..λυγμοί.. Ρε άσε τα σκάσε και σταμάτα το κλάμα, εδώ θα πνιγούμε.. πάω να φέρω το φουσκωτό από το γκαράζ..Μανώωωωλη; "έλα ρε;" αγκομαχώντας από κάτω ο φουκαράς.. Τα κουπιά από το φουσκωτό... που τα έχεις; "κόψε τις σαχλαμάρες ρε Νίκο και κατέβα γρήγορα να αδειάσουμε τα νερά, θα μουχλιάσει το σπίτι"... με τι τα αδειάζεις ρε συ; με την τσάπα.. με τι;;;; φρίκαρα.. "με κουβάδες ρε Νίκο, λες να έχω αντλία;" Εμ; να που χρειάζεται όμως.. "δεν έμεινα ποτέ στο παρελθόν σε υπόγειο, και στον 2ο που μένω, δεν το περίμενα, να πω την αλήθεια, να πνιγώ την ώρα που κοιμάμαι.." Ποτέ έ; θα πείς τώρα κι άλλες παπαριές; ή θα πιάσεις κανέναν κουβά;" Ρε συ Μάνο; τι κουβά να πιάσω, εδώ έγινε να πιάσουμε τα μαλλιά μας και να βαράμε κουτουλιές στα ντουβάρια.. Πολύ κλάμα ρε παιδιά...πολλούς λυγμοί ρε παιδιά..πολύ νερό, 4 ώρες.. γίναμε χώματα... από αουστράλια μεριά έ;.. καλά, πόσο νερό μάζεψε η έτσι; και το κουβάλαγε όλο αυτό μαζί στο αεροπλάνο; κι άμα την έπιαναν τα κλάματα εν πτήση; κι αφού δεν έχει τρούπες, από πού θα φύγει το νερό; μετά σου λένε πως πέφτουνε τα αεροπλάνα.. Αφού η ζημιά γίνεται εκ των έσσω ρε! οι επιβάτες τα ρίχνουνε..εμ τι, μαλακίες τώρα; Άμα συν ταξιδέψετε με καγκουρούδα καμιά μέρα, τα μάτια σας δεκατέσσερα μην κλάψει!

Related

new post 8019103874717562712

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

emo-but-icon

Αναγνώστες

item