Χρόνια Πολλά Άγγελέ μου

Αφιερωμένο στον μοναχογιό μου Daniel, στα 8α γενέθλια του... Σαν σ’ έπαιρνα αγκαλιά κάθε φορά, Θυμάμαι τα μάτια σου, Εκείνα τα αθώα σο...

Αφιερωμένο στον μοναχογιό μου Daniel, στα 8α γενέθλια του...



Σαν σ’ έπαιρνα αγκαλιά κάθε φορά,
Θυμάμαι τα μάτια σου,
Εκείνα τα αθώα σου παιδικά ματάκια...
Κι εκείνο το αγνό χαμόγελό σου ψυχούλα μου...
Καθρεφτιζόταν η χαρά κι η ομορφιά του κόσμου στο πρόσωπό σου...!
Όλος ο παράδεισος μου εσύ καρδούλα μου...
Εσύ το παν...
Εσύ τα πάντα μου...
Ερχόσουν αφήνοντας τους φίλους σου τρέχοντας κοντά μου, όταν ερχόμουν από την δουλειά, ξέροντας πως το πρώτο πράγμα που θα έκανα ήταν να γονατίσω ακόμα και στις λάσπες....για να σε πάρω αγκαλιά μικρό μου καναρινάκι και μετά, σαν σε ιεροτελεστία, θα χάιδευα στοργικά το κεφάλι σου, θα ανακάτευα τα μαλλιά σου...χαμογελώντας σου στοργικά.
Ο νους μου ταξίδευε τότε σ’ ένα άλλο παιδί..
Κάποτε, πριν χρόνια πολλά ...που μεγάλωνε δίχως γονείς...και όταν έβλεπε άλλα παιδιά να τα χαϊδεύουν οι γονείς τους πήγαινε δειλά - δειλά κι εκείνο κοντά...περιμένοντας σκυφτό μήπως και το χαϊδέψουν κι αυτό στο κεφαλάκι του...ένα χάδι στα μαλλιά του...
"χαϊδέψτε μου λιγάκι και μένα κυρία τα μαλλιά μου...κανένας δεν με χαϊδεύει ποτέ εμένα.."
Κανείς δεν το πρόσεχε...και εκείνο πονούσε... ζήλευε...χαμήλωνε τα μάτια... και απομακρυνόταν σκυφτό...
Πάντα έλεγα μεγαλώνοντας, ποτέ δεν θα αφήσω το παιδί μου και κανένα παιδί του κόσμου να νιώσει το ίδιο...κι όταν σε είχα αγκαλιά, και κάποιο παιδάκι δίχως πατέρα ή μητέρα ερχόταν κοντά μας, το φώναζα κι εκείνο... θυμάσαι καρδούλα μου; και το αγκάλιαζα σαν πατέρας του, χάιδευα το κεφάλι του και εκείνο χαιρόταν,... η ψυχούλα μου... κι εσύ χαιρόσουν μαζί.

Ο μπαμπάς έφυγε από το σπίτι...
Έπρεπε, δεν γινόταν διαφορετικά...
Θυμάμαι το κλάμα σου το γοερό...τα ματάκια σου τα μελιά, που πια δεν γελούσαν...και σφίγγεται η ψυχή μου Θεέ μου...αχ θεέ μου...
Αυτό το αχ θα με φάει μια μέρα γιέ μου... μα δεν με νοιάζει...
Εγώ θα πληρώσω τα λάθη μου... πρέπει να τα πληρώσω...
Μόνο εσύ να μην μου κλαις αγάπη μου... τα δάκρυα άστα για μένα Κι αυτή τη στιγμή που σου γράφω κλαίω, ούτε που βλέπω τι γράφω...Εσύ να γελάς ανέμελα αγόρι μου... ζωή μου...
Με καίει που δεν είμαι μαζί σου τώρα που με χρειάζεσαι τόσο πολύ...Εγώ που έλεγα ποτέ δεν θα σε αφήσω... ποτέ... γιατί να τα φέρνει έτσι η ζωή;...
Άραγε τώρα...θα βρεθεί κάποιος άλλος πατέρας κάποιου άλλου παιδιού...
να σε αγκαλιάζει κι εσένα μαζί με το δικό του, να μη ζηλεύεις, που ‘σαι μικρό και απροστάτευτο;...

Να θυμάσαι μόνο ένα...
Αν ποτέ με χρειαστείς,
ότι χρειαστείς...
Θα έρθω σαν τον άνεμο...
Θα είμαι μέσ' τον άνεμο...
Θα γίνω εγώ ο άνεμος...
θα τρέξω όπου κι αν βρίσκεσαι,
απ' όπου κι αν βρίσκομαι..
Δεν είσαι μόνος σου...υπάρχω εγώ, και θα υπάρχω για σένα ακόμη κι αν πεθάνω!
Χρόνια Πολλά Άγγελέ μου...
σε λατρεύω!!
ο μπαμπάς σου!..

Related

Serious 9211030854221076701

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Ρε φιλάρα; τι γυρίσματα μας κάνεις; απο τη μια με πήραν τα γέλια με το προηγούμενο, απο την άλλη καπάκι μας έστειλες με δαύτο. Ομολογώ πως ξέρεις να χειρίζεσαι το λόγο πολύ καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα τι να πω....συμφωνώ με τον από πάνω εκατό τοις εκατό....από εκεί που έκλαιγα από τα γέλια, τώρα έκλαψα στα αλήθεια....

    Αχ βρε Νικόλα.

    Να το χαίρεσαι τον μοναχογιό σου. Είναι πολύ τυχερό παιδάκι , αφού σε έχει για μπαμπά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να θυμάσαι μόνο ένα...
    Αν ποτέ με χρειαστείς,
    ότι χρειαστείς...
    Θα έρθω σαν τον άνεμο...
    Θα είμαι μέσ' τον άνεμο...
    Θα γίνω εγώ ο άνεμος...
    θα τρέξω όπου κι αν βρίσκεσαι,
    απ' όπου κι αν βρίσκομαι..
    Δεν είσαι μόνος σου...υπάρχω εγώ, και θα υπάρχω για σένα ακόμη κι αν πεθάνω!
    Χρόνια Πολλά Άγγελέ μου...
    σε λατρεύω!!
    ο μπαμπάς σου!..

    Ax,βρε Νικόλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. tha se apokalesw karthia mou. ehw xothepsei shethon ena paketo hartomanthla.polu megalos ponos agori mou katalavenw.alla estw kai etsi o aggelos sou sigoura tha katalavei mia mera kai tha einai eftuhismenos pou ehei ena toso gluko kai storgiko patera.pou apo toso makria eisai panta thipla tou .kai afto axizei oso tipota allo .agaph theloun oi aggeloi ths zwhs mas.mh stamatas pote na thn thineis.na thn stelneis apla kai athoruva opws tous kuklous tou nerou otan petaxeis ena vothalo.poloi sunanhtrwpoi mas then gnwrizou ta vathia nera h moira othhgei allous se lasponera ki allous se thiathromous me aneta pahia halia .ti na kanoume.;merikoi apo mas anoikoume sthn prwth partitha. na agapas na oneirevesai kai na skeftesai oti an htan ola alliws emeis then tha eimastan oi ithioi anthrwpoi. me aggixe ws ta katavatha ths psuhhs oaggelos sou. na ton hairesai kai epitrepse mou na sou pw sagapo. oti pio polutimo na to pernas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ' ευχαριστώ πολύ.. πάρα πολύ Μαίρη μου, αυτό το σχόλιο το λάτρεψα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

emo-but-icon

Αναγνώστες

item