ο ..μάντης!

Κύριε Ντέτεκτιβ, θέλω να βρείτε τον σύζυγό μου.. Μάλιστα, πείτε μου, σας ακούω. Τι να σας πω άλλο; σας είπα, θέλω να μου βρείτε τον άντρα ...

Κύριε Ντέτεκτιβ, θέλω να βρείτε τον σύζυγό μου.. Μάλιστα, πείτε μου, σας ακούω. Τι να σας πω άλλο; σας είπα, θέλω να μου βρείτε τον άντρα μου.. Ναι κυρία μου, αυτό το άκουσα, μα δεν έχω κανένα στοιχείο, από που να αρχίσω, από που να πιαστώ τέλος πάντων. Τι θέλετε δηλαδή; Τι θέλω; μια φωτογραφία του, το ονοματεπώνυμό του, ότι τέλος πάντων στοιχείο έχετε ακόμη να μου δώσετε.. έπειτα, τον αναζητάτε γιατί; επειδή εξαφανίστηκε; έφυγε από το σπίτι εγκαταλείποντάς σας; ειλικρινά δεν ξέρω τι ζητάτε.. Α, για να σας πω, αυτά να τα βρείτε εσείς μόνος σας Πώωωωςςςςς ....είπατε μαντάμ; Είπα, αυτά να τα βρείτε εσείς μόνος σας, εσείς είστε ο Ντετέκτιβ, όχι εγώ.. Γράφει έξω από την πόρτα του γραφείου μου "Ντετέκτιβ" κυρία μου; Δεν σας κατάλαβα; Σας ρωτάω αν διαβάσατε έξω από την πό... Ναι, γράφει, φυσικά γράφει... Ααααα...τότε κυρία μου, είστε σε λάθος γραφείο Τι λέτε; με κοροϊδεύετε τώρα; Γιατί φωνάζετε; εγώ άρχισα πρώτος; Μα... Αφήστε τα "μα", εσείς κυρία μου χρειάζεστε φλυτζανού, κι εμείς εδώ φλυτζάνι δεν διαβάζουμε, πιο κάτω ίσως βρείτε, ..καλημέρα σας..!!

Related

new post 1179417606903162876

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

emo-but-icon

Αναγνώστες

item