Είπαν του τρελού να...

Αρχίζει και μου ξυνίζει να ακούω τελευταία, σε κάθε λαϊκό κολοτράγουδο, να στριμώχνουν και ήχους από ποντιακή λύρα. Έλεος! είπαν του τρελού ...

Αρχίζει και μου ξυνίζει να ακούω τελευταία, σε κάθε λαϊκό κολοτράγουδο, να στριμώχνουν και ήχους από ποντιακή λύρα. Έλεος! είπαν του τρελού να χέσει, κι εκείνος ξεκωλώθηκε. Το λιτό και χάριν έχει, φτάνει, αφήστε και λίγο να πάρουν κι άλλοι. Πόντιος είμαι, δεν έχω τίποτε εναντίον του πανέμορφου και τιμημένου "κεμεντζέ" τον οποίο κι εγώ παίζω όταν έχω όρεξη, αλα όχι κι ο κάθε λαϊκός κι ο κάθε ..."ποιοτικός" (μη χέσω τώρα) τραγουδιστής, να έχει στο δίσκο του 1-2 τραγούδια, είτε σε ποντιακό ρυθμό είτε με συνοδεία λύρας.. Δεν έχεις Γονίδη ποντιακό στο δίσκο σου; αααααα....αποτυχία θα είναι.. Μα και βέβαια έχω...ο Πλούταρχος πιο μάγκας είναι; Τότε είναι πλατινένιος σίγουρα!

Related

new post 1215788612470397752

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

emo-but-icon

Αναγνώστες

item