Κι εγώ αναρωτιόμουν..

Λοχία; φώναξε ο θαλαμοφύλακας στις 2 και κάτι ένα χειμωνιάτικο παγερό πρωί που ήμουν υπηρεσία, με μισό μέτρο χιόνι απ' έξω. Λέγε στρατιώ...

Λοχία; φώναξε ο θαλαμοφύλακας στις 2 και κάτι ένα χειμωνιάτικο παγερό πρωί που ήμουν υπηρεσία, με μισό μέτρο χιόνι απ' έξω. Λέγε στρατιώτη! του απάντησα Κόμπιασε μόλις ήρθε μπροστά μου και είδε και τον δόκιμο μαζί μου, να παίζουμε τάβλι σαν νυχτερίδες χαραματιάτικα. Τι συμβαίνει; Να ξέρετε...είναι ένα παιδί στον 2ο θάλαμο και...ροχαλίζει τόσο δυνατά, που όλοι είναι στο πόδι μα ο ίδιος δεν ξυπνάει ούτε σταματάει.. Πάμε να δούμε, λέει ο δόκιμος..και πήγαμε. Πλησιάζοντας ακούσαμε όντως το ροχαλητό.. Ρε συ Νικόλα; αποκλείεται να βγαίνει αυτό απο έναν άνθρωπο μονάχα.. Λές να είναι μέσα καμία τίγρη ρε Αργύρη; του απάντησα αστειευόμενος.. Μπαίνοντας, όλοι οι στρατιώτες, αγουροξυπνημένοι, ανακαθισμένοι οι μισοί στους αγκώνες και οι άλλοι στα κρεβάτια τους, κάνα δυό όρθιοι, κοιτάζανε το κελεπούρι που τους έλαχε με δολοφονικές τάσεις..μόλις μας είδαν να μπαίνουμε, ένοιωσαν μια ανακούφιση και είδα στα μάτια πολλών ένα χαιρέκακο σπινθήρισμα του στυλ, "τώρα να δεις τι θα πάθεις ψάρακα". Αφού δοκιμάσαμε κι εμείς του κάκου να τον ξυπνήσουμε, κι αφού καταφέραμε να ξυπνήσουμε εντελώς τους υπόλοιπους με τις αστείες μας προσπάθειες, αποφάσισε ο δόκιμος και είπε. Σκεπάστε τον καλά με κουβέρτες, κάθε θαλαμοφύλακας θα ελέγχει να είναι πάντα σκεπασμένος, βγάλτε τον όπως είναι στην αυλή, μαζί με το κρεβάτι Πιάσανε 5-6 μαζί, τον σηκώσανε και τον κατεβάσανε απο τα λιγοστά σκαλιά, έξω στην αυλή. Ο τύπος πέρα βρέχει και του μπογιατζή ο κόπανος...χαμπάρι δεν πήρε μιλάμε.. Το πρωί ξύπνησε, έβγαλε το κεφάλι απο τις κουβέρτες, το τέντωσε σαν χελώνα για να δεί που βρίσκεται, και όταν το συνηδειτοποίησε, είπε: "καλά ρε, εδώ έξω κοιμόμουνα; κι εγώ ο μαλάκας, αναρωτιόμουνα όλη τη νύχτα απο που μπάζει..!"

Related

new post 7153561874075097177

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

emo-but-icon

Αναγνώστες

item