κάποτε..

Κάποτε το να έχεις απο κάπου τηλεφώνημα, ήταν χλίδα. Περπάταγες στο δρόμο καμαρωτός, γιατί όλο το χωριό ήξερε πως πηγαίνεις στο καφενείο όπο...

Κάποτε το να έχεις απο κάπου τηλεφώνημα, ήταν χλίδα. Περπάταγες στο δρόμο καμαρωτός, γιατί όλο το χωριό ήξερε πως πηγαίνεις στο καφενείο όπου ήταν το μοναδικό τηλέφωνο του χωριού. Σκέτο λούξους ρε παιδί μου.. Μετά ήρθαν τα τηλέφωνα και τα τελευταία χρόνια τα κινητά, σε έβρισκε ο καθένας όπου και να βρισκόσουν, αυτό κι αν δεν ήταν λούξους. Την σήμερον, μέχρι και ο τσομπάνης έχει κινητό πάνω στο βουνό. Το τηλέφωνο έχασε πια την αίγλη που είχε.. Τώρα σου τηλεφωνάν Θεοί και δαίμονες, τράπεζες και άγνωστοι.. Το λούξους την σήμερον είναι, να μη σε βρίσκει κανείς..

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. τα πράγματα έχουν αλλάξει πια....

    "ο ένας τρώει τον άλλον, τα πάνω έρχονται κάτω..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αέτς έν ρίζαμ, απάν αφκά έντανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και όταν σε βρίσκουν, η ερωτηση είναι, "πού είσαι;".
    'Οπου θέλω είμαι, γιατί πρεπει να απαντήσω....
    Για αυτόν τον λόγο και για άλλους δεν έχω κινητό εδώ, στην Ελλάδα ένα μου το πήραν υποχρεωτικός, αλλα δεν το κουβαλάω. Και όποιος μου πει δεν έχεις κινητό, τρώει μάπες....

    καλή σου μέρα από Οχ-άιο....μας έφαγε το χιόνι σήμερα και δεν κλείνει και τίποτα. Όλα ανοικτά...άσε που αύριο θα είναι όλα γυαλί. Φαντάζομαι και εσείς δεν πάτε πίσω.

    Χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

emo-but-icon

Αναγνώστες

item