Ο Bodyguard..

Μια απο τις δουλειές που έκανα ήταν κι αυτή του Bodyguard. Πίστευα πως ήταν (πριν την κάνω) μια τρομερά συναρπαστική δουλειά. Ποτέ δεν ήταν....

Μια απο τις δουλειές που έκανα ήταν κι αυτή του Bodyguard. Πίστευα πως ήταν (πριν την κάνω) μια τρομερά συναρπαστική δουλειά. Ποτέ δεν ήταν. Άκουσα πάρα πολλές φορές ανθρώπους να παινεύονται ότι ήταν Bodyguards, και απο μέσα μου γελούσα με την υπεροψία τους και την τάση τους να φαντασιώνονται και να λένε παπαριές, καθώς και με το να εφευρίσκουν ιστορίες που θύμιζαν σχεδόν πάντα κάποια ταινία του Hollywood. Μας στέλνει μια μέρα η υπηρεσία σε μια κυρία, πλούσια ομολογώ η καντζόγρια (ήταν άνω των 70), και εκκεντρική όσο δεν φαντάζεστε. Η εντολή ήταν "θα είστε στη διάθεσή της σε ότι ζητήσει". Οκ, ελπίζω 'σκεύτηκα' να μη ζητήσει φιλάκια.. Μακάρι να ζήταγε φιλάκια. Η μπάμπω ήθελε Bodyguard, για το λεγόμενο Image, για να δείξει στις γειτόνισες και τις φίλες της πως είναι τόσο πολύ σπουδαία, που έχει την ανάγκη σωματοφύλακα. Η πρώτη μου επικίνδυνη αποστολή, ήταν να πάω το σκυλάκι της βόλτα.. Το τι μπινελίκι και βρίσιμο έφαγε (απο μέσα μου) δεν φαντάζεστε..Δυό μέτρα -παρά 24 πόντους- νταγλαράς, να βαστάω απο το λουράκι τον κόπρο που έμοιαζε με φλοκάτη και να τον αφήνω να με σέρνει απο δέντρο σε δέντρο, κι εγώ με μια σακουλίτσα στα χέρια να προσέχω μην χέσει πουθενά, να το μαζέψω..θα αυτοκτονήσω ο μαλάκας..τι είναι αυτό που έπαθα; Ρε να βγάλω κανένα γκλομπ και να το αρχίσω "να κι αυτή, να και την άλλη.."...μα τι μου 'φταιγε το καημένο το ζωάκι, κι εκείνο σίγουρα έκανε "αμάν" να μην την βλέπει και να μην την ακούει.. Με το που το πήγα πίσω, με ρώτησε όλο αγωνία στα γερμανικά (μα θα σας τα μεταφράζω πάντα), -"Έχεσε το πουλάκι μου;" ..τώρα τι της λές της φευγάτης.. -Αμέ; γέμισε σκατά την μισή γειτονιά, όλοι με γαλότσες περπατάνε τριγύρω.. -Σοβαρά; έκανε η μπάμπω μές την τρελή χαρά.. -Συγνώμη, γιατί τόση χαρά; δυσκοίλια είναι; -Δυσκοίλι-Α; Ποια; δεν είναι θηλυκός ο σκύλος.. -Η φλοκάτη μαντάμ είναι γένους θηλυκού, γραμματική θα μου μάθετε τώρα; -Δεν θα μου αποκαλέσετε τον Duffy μου φλοκάτη εσείς νεαρέ.. -Ε, αποκαλέστε τον εσείς, το ίδιο μου κάνει, φλοκάτη παραμένει! Έκανα τα πάντα να με αντιπαθήσει και να μην με ξαναστείλουν, μα η κωλόγρια δεν πήρε τηλέφωνο να παραπονεθεί για την αγένειά μου, σαν να τις άρεσε μάλιστα. Και για να μου δείξει πόσο της άρεσα, μου ανέθεσε επι τέλους, μια πιο αξιοπρεπή αποστολή..να πάω να τις ψωνίσω απο το διπλανό σούπερ μάρκετ..και όντως την ψώνισα μόλις το άκουσα.. Κουβαλώντας τις σακούλες, σκεφτόμουν πόσο συναρπαστικό είναι το επάγγελμα αυτό, και τρελαινόμουν απο τη χαρά μου..μαλάκα μου πως κατάντησες.. Εδω η μάννα μου δεν μπόρεσε να με κάνει ποτέ της να με στείλει έστω για ψωμί στο φούρνο, και κατάντησα να αγοράζω σκυλοτροφές και παϊδάκια για το κιλίμι της μπάμπως. Πάλι καλά που δεν χρειαζόταν πλέον στην ηλικία της σερβιέτες.. όντως τότε θα αυτοκτονούσα πάραυτα. Έτυχε να συνοδεύουμε και άτομα που όντως έχριζαν προστασίας, όπως πολιτικούς, τενίστες, καλλιτέχνες κ.λ.π. Οι χειρότεροι όλων είναι φυσικά οι πολιτικοί..γιατί; γιατί είναι ψώνια απο την ανάποδη.. Ενώ οι διάσημοι μας θέλουν για να δημιουργούμε και να κρατάμε συν τοις άλλοις απόσταση και ελεύθερο χώρο απο τους θαυμαστές τους, οι πολιτικοί τρέχουν σαν μαλάκες να σφίξουν το χέρι του καθένα μπάς και πάρουν καμία ψήφο.. Πού πας ορέ Καραμήτρο και πήρες φόρα και τρέχεις; Τι το περάσαμε εδώ; καραμέλες μοιράζουν και ορμάς στο πλήθος ακάθεκτος; Και άντε τώρα μετά εσυ προστάτεψέ τον άμα μπορείς..Βλέπεις, μετά φταίνε οι σωματοφύλακες, όταν τους κάνουν κάποιοι αγανάκτες, σαν στολισμένα πασχαλινά τσουρέκια, με τα αυγά που τους πετάνε.. Είχα πάει νοσοκομείο για 4 μέρες κάποτε, και ο γιατρός μου ήρθε με ένα Ultraschal να με εξετάσει, μα πόσο μαλάκας..Μου έβαλε και Gell, και άρχισε να μου πασπατεύει την κοιλιά πέρα δώθε, κοιτώντας σε μια οθόνη..μαζί κι εγώ, έψαχνα να δω τι βλέπει, αλα μάταια.. -Δεν μπορώ να σε εξετάσω.. -Γιατί; -Γιατί είσαι χοντρός και δεν περνάνε οι ακτίνες απο το πάχος..(σας θυμίζει κάτι; ) -Γιατρέ, εγω δεν είμαι χοντρός, εσύ είσαι χάλια και να κοιταχτείς.. -Ναι, καλά, πάντως δεν...Λυπάμαι.. -Τι λυπάσαι ρε βλάκα, που μου ήρθες να με εξετάσεις με υπερηχογράφημα λές και είμαι καμία γκαστρωμένη..τι ήθελες να δείς, μην είναι αγόρι παλιομαλάκα; κανένα μηχάνημα της προκοπής δεν έχετε; η όλοι σας οι ασθενείς είναι λιγνοί; -Κοίτα να δείς.. -Ρε σάλτα στο διάολο μη χεστούμε..και σηκώθηκα, μάζεψα τα μπογαλάκια μου, υπόγραψα και έφυγα πρίν τον πλακώσω στις κλωτσιές.. Μέσα μου σκέφτηκα, γιατρέ αυτή την προσβολή θα μου την πλερώσεις μια μέρα, χαμένε! Τυχαίνει λοιπόν, να είμαστε υπηρεσία σε μια ομιλία ενός πολιτικάντη στην Βαυαρία, σε μια τεράστια αίθουσα με 2500 κόσμο. Όπως κοιτάζω δεξιά, κόβει το μάτι μου..ποιόν λέτε; τον γιατρουδάκο!! όρθιο στον τοίχο, να παρακολουθεί την ομιλία..grrrrrrrr...εσένα θα σε πετάξω έξω, αλλιώς Νίκο να μη με λένε..σκέφτηκα με κακία. Πάω δίπλα του που μου'φτανε στον ώμο, και τον κοιτάζω λοξά, λέγοντάς του.. -Δεν μου λές εσύ μικρέ; -Παρακαλώ; -Γιατί δεν έχεις εμφανή την κάρτα εισόδου όπως όλοι; -Γιατί δεν έχω κάρτα -Και γιατί δεν έχεις; -Γιατί είμαι προσωπικός φίλος του ομιλούντος πολιτικού -Δικός μου φίλος όμως; είσαι; -Δεν χρειάζεται..μου λέει με ειρωνεία...(αμ, δε! θα δείς που χρειάζεται..) -Ακουλούθησέ με σε παρακαλώ γιατρέ ένα λεπτό..βγαίνουμε απο την αίθουσα, και τον πιάνω απο το χέρι οδηγώντας τον πρός την έξοδο. -Δε μου λές; με θυμάσαι; -Τώρα σε θυμήθηκα, ναι.. -Χαίρομαι γιατρέ, πάμε παραέξω τώρα.. -Μα τι κάνεις εκεί.. -Απορώ πως έγινες γιατρός, δεν είσαι καθόλου έξυπνος. Ότι σε βγάζω έξω σηκωτό, δεν το πήρες είδηση ακόμα; -Μα γιατί.. -Γιατί όποιος δεν έχει κάρτα, απομακρύνεται αμέσως για λόγους ασφαλείας.. -Μα.. -Μαμούνια..δρόμο..και πού'σαι; κατάλαβες τώρα γιατί τα θέλω τα κιλά; άϊντε νάνι τώρα.. Με κοίταζε με ανάμικτα συναισθήματα που δεν θα αναλύσω... Είπαμε, ήτανε αυνάν!

Related

new post 2173472220130908209

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Νικόλα καμιά τραγουδιάρα σα τη whitney houston δεν προστάτεψες; χιχιχι Προτιμώ πάντως να σε διαβάζω από βιβλίο (είπαμε... θα σε πρήξω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για το 1ο, όχι δεν έτυχε..
    Για το 2ο (πρήχτη..:D )δεν βρίσκω εκδότη να τον ενδιαφέρω..οπότε χλωμό το βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μιλάμε ότι πάλι έριξα ΤΟ γέλιο!!

    Και πιο πολύ απ όλα , γελάω με τον αυτοσαρκασμό σου!
    Ευτυχώς τον έχω κι εγώ αυτόν! Αλλιώς θα είχαμε λαλήσει! :D :D

    Καληνύχτα από Ελλάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

emo-but-icon

Αναγνώστες

item