Μικρές ιστορίες..

_ Γ ιατί κάθεσαι ρε Τάκη στο χώμα; Άσε με ρε...ήπια, άστα να πάνε καλά, πόσο ήπιες.. Όλα γυρνάνε γύρω γύρω..όλο το χωριό περνάει απο μπρός μ...

_Γιατί κάθεσαι ρε Τάκη στο χώμα; Άσε με ρε...ήπια, άστα να πάνε καλά, πόσο ήπιες.. Όλα γυρνάνε γύρω γύρω..όλο το χωριό περνάει απο μπρός μου.. Γιατί δεν πάς σπίτι σου; Θα πάω ρε..άσε με σου λέω Καθισμένος χάμω; Αφού ρε σου είπα, όλα περνάνε απο μπροστά μου...όπου να 'ναι θα περάσει και το σπίτι μου και θα μπώ μέσα..παράτα με..χίκ! _Όταν το Geretsried στην Βαβαρία ήταν ακόμη μάντρες και δάσος τριγύρω, έτυχε να πάνε μετανάστες εκεί κάποιοι Έλληνες. Ο Θωμάς ο Θηβαίος ήταν ένας απο αυτούς. Ενάμιση μέτρο στο μπόϊ, δυσκολευόταν να βρεί την παράγκα που έμενε. Βρήκε όμως ένα "πανούργο" κόλπο να το βρίσκει, έβαλε για σημάδι μία ...μπολντόζα!! Αμ έλα που την μπολντόζα μια μέρα την πήρανε; Δεν την βάλαν εκεί σαν σημαδούρα για τον Θωμά άλλωστε. Περνάει απο εκεί ο Σώτος, και τι να δεί..ο Θωμάς παριστάνει τον κόνδορα πάνω σε ένα δέντρο.. Τι κάνεις ρε Θωμά εκεί πάνω; Καλά που ήρθες Σώτο μου...κοίταζα μπάς και δώ το σπίτι μου.. Ο Βαγγέλης στο μπαράκι, βλέπει μια Γερμανίδα, και αποφασίζει να τις πιάσει κουβέντα με τα χάλια Γερμανικά του..και τις λέει διστακτικά και τραυλίζοντας απο τράκ.. "Αλό, ίχ μπίν, έεεε..βαγγέλης..." Η κοπέλα, το άκουσε και πολύ φυσικά, σαν, "Hallo, ich bin Evagelisch" (γειά, είμαι Ευαγγελικός) Και γυρνάει και του λέει, "und ich, katholisch" (κι εγώ καθολικιά..) Ο Ηλίας, όσο ζούσε στην Ελλάδα, δήλωνε Ιδιώτης. Ακόμα και η ταυτότητά του αυτό έγραφε, "Επάγγελμα Ιδιώτης" Τον ρωτάει μια μέρα ένας Γερμανός στη δουλειά, "Helias, was fuer ein job hast du gemacht in Griechenland?" (Ηλία, τι δουλειά έκανες στην Ελλάδα;) Προσπαθεί αγωνιωδώς ο Ηλίας τώρα να βρεί λέξη να μεταφράσει το ιδιώτης στα Γερμανικά, λές και ήξερε να μιλάει, και λέει, "Ich in Griechenland? Idiot! " (Εγώ στην Ελλάδα; ηλίθιος!)

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. Κι άλλη μια πραγματική ιστορία
    Ξάδελφός μου : I love you
    Γκόμενα : I love you, too
    Ξάδελφός μου : love you three

    ΑπάντησηΔιαγραφή

emo-but-icon

Αναγνώστες

item