Θυμάμαι..

Μερικοί θυμούνται και αναπολούν με νοσταλγία τα παιδικά τους χρόνια.. Εγώ όχι! Και τι δεν θα έδιναν λένε, να ξαναγίνουν παιδιά, έστω για λίγ...

Μερικοί θυμούνται και αναπολούν με νοσταλγία τα παιδικά τους χρόνια.. Εγώ όχι! Και τι δεν θα έδιναν λένε, να ξαναγίνουν παιδιά, έστω για λίγο.. Εγώ όχι! Τα ομορφότερα χρόνια της ζωής τους, ήταν τα παιδικά, τα πέρασαν ανέμελα, όμορφα.. Εγώ όχι! Λυπούνται που πλέον μεγάλωσαν, ή που έχουν γκρίζα μαλλιά.. Εγώ όχι! Θυμάμαι σαν παιδί, να με ξυπνάνε άγρια χαράματα να πάω στα χωράφια.. Θυμάμαι να ζώνομαι εγώ το αλέτρι, γιατί ο γάιδαρός μας δεν άντεχε πλέον.. Θυμάμαι να είμαι ο εργάτης για κάθε δουλειά, όσο βαριά κι αν ήταν.. Θυμάμαι που κανείς δεν ενδιαφερόταν για την ηλικία μου όταν κουβαλούσα πέτρες.. Θυμάμαι τα άλλα παιδιά, που παίζαν στην πλατεία ανέμελα, κι εγώ πότιζα χωράφια.. Θυμάμαι τους γονείς στο σχολείο, να τα καμαρώνουν, μα κανένας για μένα.. Θυμάμαι μάλωναν αδέρφια μεταξύ τους, κι εγώ δεν είχα αδερφό, έστω.. να μαλώνουμε.. Χαίρομαι που πέρασαν τα χρόνια εκείνα.. Χαίρομαι που δεν είμαι πια παιδί.. Χαίρομαι που έγιναν γκρίζα τα μαλλιά μου.. Χαίρομαι που δεν ξαναγυρνάνε εκείνα τα βιώματα ποτέ ξανά.. ..Αλήθεια σου λέω, χαίρομαι που γερνάω..χαίρομαι που πέρασαν ανεπιστρεπτί.. λυπάμαι πολύ, μονάχα ..όταν τα θυμάμαι..

Related

Serious 533238824299569702

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. ola ta xronia einai viwmata, kapoia omorfa, kapoia alla apaisia.
    Omws auta eisai.
    Apo ola emathes kati, egines sofoteros.
    Zise twra oti den ezises kai as se pernane gia trello ;)
    I gnwmi twn allwn svinei sto perasma tou xronou, i euxaristisi omws pou tha niwseis esy apo to na ziseis oti exases tote, tha xaraxtei gia panta mesa sou..

    kalispera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας Σπύρο και Ερασιτέχνισσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νίκο, παρ' όλα όσα γράφω, ούτε κι εγώ θα θελα να 'μαι παιδί, ούτε τότε, πολύ περισσότερο όμως ούτε τώρα...
    Γειά χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

emo-but-icon

Αναγνώστες

item